- ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
- ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
- CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου 2021
Ο Δρ. Γεώργιος Αυλωνίτης είναι Ομότιμος Καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), διετέλεσε Διευθυντής του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ (The Athens Laboratory of Research in Marketing - A.LA.R.M.) και Επιστημονικός Υπεύθυνος του τμήματος Στελεχών Επιχειρήσεων του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία» του ιδίου Τμήματος, ενώ υπήρξε και Αναπληρωτής Πρόεδρος του Συμβουλίου Διοίκησης του ΟΠΑ (2012-2016). Το 2017 διορίστηκε Επισκέπτης Καθηγητής του τμήματος Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Strathclyde, Ηνωμένο Βασίλειο.
Διετέλεσε Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (European Marketing Academy - EMAC) για τη διετία 2008-2010 και Αντιπρόεδρός της την περίοδο 1990-1993, καθώς και πρόεδρος του Global Sales Science Institute (GSSI) για την περίοδο 2010-2012.
Έχει παρουσιάσει μια σειρά εργασιών στις Η.Π.Α., Καναδά, Αυστραλία, Ασία και Ευρώπη και έχει δημοσιεύσει περισσότερα από 200 άρθρα σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων και στα πιο αξιόλογα επιστημονικά περιοδικά Μάρκετινγκ στον κόσμο που περιλαμβάνουν το Journal of Marketing, το Journal of the Academy of Marketing Science, το International Journal of Research in Marketing, το Journal of Product Innovation Management κ.ά.
Το ερευνητικό του έργο έχει αναγνωριστεί διεθνώς καθώς σύμφωνα με το Google Scholar έχει συγκεντρώσει περίπου 5.000 αναφορές και έχει πετύχει δείκτη h-index 32 που τον καθιστά έναν διακεκριμένο με παγκόσμια αναγνώριση καθηγητή Μάρκετινγκ.
Έχει διατελέσει σύμβουλος και εκπαιδευτής σε θέματα στρατηγικού Μάρκετινγκ και Οργάνωσης Πωλήσεων σε περισσότερες από 80 επιχειρήσεις και οργανισμούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.