Τρίτη, 16 Ιουλίου 2019

Το συνέδριο

Το 4ο Packaging Conference πρόκειται να λειτουργήσει για ακόμα μία χρονιά ως πλατφόρμα μεταφοράς της απαραίτητης τεχνογνωσίας και ενημέρωσης για τις τρέχουσες τάσεις της αγοράς συσκευασίας. Παράλληλα, σχεδιάζεται ώστε να δώσει απαντήσεις στον επαναπροσδιορισμό των αναγκών των επιχειρήσεων, όπως αυτές υπαγορεύονται από το σύγχρονο μάρκετινγκ, τη γραφιστική απεικόνιση, το sales appeal, την καινοτομία των υλικών κατασκευής, τη χρηστικότητα για τον καταναλωτή και της αειφορίας.

Το συνέδριο πρόκειται να διερευνήσει όλο το φάσμα της συσκευασίας προϊόντων στη βιομηχανία Food & Drink - Non Food, στα Luxury & Private Label προϊόντα.

Διεθνείς ομιλητές, στελέχη marketing και experts του ευρύτερου κλάδου της Συσκευασίας και των ενδιαφερομένων εμπορικών βιομηχανιών, πρόκειται να προβάλουν και να συζητήσουν τρέχοντα και αναδυόμενα θέματα, τάσεις, εξελιγμένες υπηρεσίες και τεχνολογίες που αναδεικνύουν τη «δύναμη» της συσκευασίας στο brand experience.

Στο 4th Packaging Conference πρόκειται να:

  • Συζητηθούν οι κατευθύνσεις προς τις οποίες χρειάζεται να στραφεί ο κλάδος της Συσκευασίας για να προσελκύει τον καταναλωτή.
  • Συγκεντρωθούν όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη για να αναλύσουν και κατανοήσουν τη δύναμη του packaging design στο branding των προϊόντων.
  • Δημιουργηθεί ένα forum όπου οι διεθνείς ομιλητές και experts θα δώσουν απαντήσεις στις ερωτήσεις των συνέδρων σε μια μοναδική διαδραστική ενότητα.