- ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
- ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
- CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου 2021
Οι καταναλωτές έρχονται σε επαφή κάθε ημέρα με περισσότερους από 40 τύπους συσκευασίας! Η συσκευασία γίνεται το πρώτο μέσο για να ξεχωρίσουν τα προϊόντα από τον ανταγωνισμό τους και να δημιουργήσουν την πρώτη (καλή) εντύπωση στον καταναλωτή. Αυτή η πρώτη επαφή με τον καταναλωτή, τη στιγμή της επιλογής των προϊόντων στον χώρο πώλησης, απαιτεί αναγνωρίσιμη συσκευασία που να πληροί τα κριτήρια ποιότητας και αισθητικής, ώστε να εδραιωθεί στην αγορά.
Η βιομηχανία σχεδιασμού συσκευασίας εξελίσσεται διαρκώς, ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του branding, των νέων εμπορικών ή και «πράσινων» πολιτικών.
Η σημαντική δυναμική της συσκευασίας πρόκειται να αναδειχθεί στο 4ο Packaging Conference, που διοργανώνεται από την Boussias Communications. Στο συνέδριο θα συζητηθούν η εξέλιξη, οι σημερινές προκλήσεις, το μέλλον της συσκευασίας και του brand experience. Επιπλέον, θα παρουσιαστούν οι καλύτερες πρακτικές σχεδιασμού συσκευασίας με γνώμονα τα εξής χαρακτηριστικά: Creativity, Marketability, Innovation, Execution και On-Pack Branding.